Är i en blandning av kaos och lugn. Det känns som att jag har mer än någonsin att göra samtidigt som det känns som att jag inte behöver göra något alls. Det är nog skapat av att en del saker är lite oklara, att jag jobbar mer än vanligt och pluggar lite mindre än vanligt. Så belastningen är ju rätt statisk men fördelningen är förändrad, vilket känns märkligt. 

Men i övrigt fördriver jag all tid med plugg, jobb, mys med sambo, häng med vänner och träning. I helgen var det massor med saker att göra och jag tror jag ligger väldigt minus på sömnkontot, fortfarande helt slut. Vi hade personalfest och jag var iväg till norduppland och hälsade på mina fina barndomsvänner och lilla bebisen som en av dem fått. Hann hänga med några fler vänner, träna, och kramas med min bakfulla pojkvän. Mysig helg men för mig som behöver tanka energi både före och efter sociala sammanhang så hade jag behövt en helg till för att återhämta mig. Men nu är det måndag igen och en fullspäckad vecka står framför. Ska få ordning på allt idag så det känns i fas. 

(null)

Kunde såklart inte slita oss från lilla bebisen. Helt ljuvlig är hon! Och så mysigt att få träffa mina tjejer igen, saknar dem så mycket när vi sedan rätt många år tillbaka bor så långt isär. 

(null)

Uppland bjöd på galna mängder snö. Jag som tyckte det var mycket snö här i Örebro liksom. 

(null)

(null)

(null)
Detta trillade in i min mejlinkorg. Kändes bara så spot on. 

(null)
Tur jag har min mästerfotograf och bästis med mig till gymmet så jag får bevis på att jag faktiskt varit där när det känns som evigheter mellan gångerna pga mycket att göra. 

(null)
Och lite mer bebis. Kramp i livmodern.. 
bebis, distansstudent, helg, idrottslärare, jobb, kärlek, längtan, nyfödd, plugg, resa, saknad, vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej