Är i ett allmänt förvirrat tillstånd (som vanligt) som är lite påökt tack vare kortveckan som uppstått i och med påsken som varit. Framförallt då jag ju är hemma och pluggar på torsdagar så blir det en märklig vecka. Jobbade igår, jobbar imorgon, sen helg igen. Ska inte klaga för är i ett extremt trött läge, så känns skönt att vila lite extra faktiskt. Är harmonisk (så gott det går) och glad, men lite tröttare än vanligt bara. Hur som helst. Ska plugga och jobba lite idag, hoppas hinna med någon form av träning också. Sen väntar häng med fina kollegor ikväll. Och förhoppningsvis en väldigt mysig helg. 

Tröttheten kan ju kanske dessutom bero på att första arbetsdagen var ett riktigt maratonlopp från 07-17.30 för att sedan cykla hem, vara hemma 20 minuter och sen knata iväg till gymmet för en timmes spinningintervaller. Kroppen tyckte nog allt detta var högst märkligt när allt kommer omkring. Men fick komma hem och kramas lite med sambon som hade lagat quesidillas till middag (vid klockan 21 hehe). Kanske den mysigaste stunden på hela dagen. 

(null)
Så redo för spinningen igår! Meningen var att jag skulle se hur svettig den där tröjan kunde bli, men var för hungrig när jag kom hem så blev inget av det haha. Men, jag svettades halvt ihjäl och på promenaden hem eftersvettades jag så mycket att till och med hoodien var blöt när jag skulle duscha sen (fräsch). 
balans, glad, hälsa, idrottslärare, jobb, kortvecka, spinning, träning, trött, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej