Märkligt nog vaknade jag helt död idag. Till skillnad från igår när jag vaknade kvart över sex (en söndag) och var pigg som en lärka. Fortsatte vara superpigg till sekunden jag somnade på kvällen dessutom. Men när klockan ringde vid fem imorse ville jag verkligen inte fungera. Ligger i soffan nu och försöker samla lite krafter. Ska få ordning på lite saker och fixa klart fikat till jobbet i eftermiddag, innan jag åker och handlar och drar till jobb. 

Men den här helgen alltså. Jag går nästan av lite så fin den varit. Helt underbart väder till att börja med. Är inte allt för väderstyrd men det är klart det är härligt med sol och värme! I fredags var jag iväg på AW med Elin och några kollegor till henne. Så himla mysigt. Vi satt på en uteservering och drack drinkar i timtals. 

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags var jag och spinnade innan Elin kom och mötte upp för ett styrkepass. For hem och handlade med Adam, såg serie och åt massa mat innan jag cyklade ner på stan med Elin för att äta middag och gå på bio. Så härlig dag. Vi såg Midnight sun och fy vad jag grät. Och inte bara jag. Hela salongen satt och snyftade. Vissa stunder gjorde det fysiskt ont i min kropp av hur fin och sorglig filmen var. Mest bara så hjärtskärande fin. Längtar redan tills jag kan se den igen. 

(null)

(null)

(null)

 I söndags fortsatte allt det härliga med ett tidigt träningspass med Elin (svar ja, vi sitter ihop. Som när Elin beställde mat till oss i lördags och inte ens behövde titta på mig för att veta att hon beställde rätt. Älskar det). Riktigt bra pass dessutom, tyckte vi körde på ordentligt! Har äntligen börjat våga utmana i lite tyngre vikter, har varit rätt feg med det innan även om det såklart känts tungt men har absolut kunnat ge mer. Jag och Adam tvättade, lagade mat, förberedde matlådor och jag bakade till konferensen idag. Dessutom kunde vi äta middag på balkongen vid sjutiden på kvällen och jag hade bara linne på mig. Hur underbart? En långpromenad i solen hann vi med också. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nej rackarns vilken härlig helg jag haft. Nu ser jag fram emot veckan som kommer. Jobb, träning, plugg och förhoppningsvis en del sambo- och bästishäng! På onsdag ska vi dessutom på konsert med Elins jobb, eleverna sätter upp vårkonsert, ska tydligen vara riktigt bra, så förväntansfull! 
after work, aw, fredag, helg, hälsa, idrottslärare, kärlek, ledig, livet, mat, middag, promenad, sol, träning, vänner, vår, Örebro,

1 kommentarer

Miss Baby Peaches

23 Apr 2018 10:46

Awn såg riktigt nice ut!

Kommentera

Publiceras ej