I helgen har jag försökt tanka energi, men trots det verkar det inte finnas särskilt mycket ny. Men det har nog mycket att göra med den här sabla förkylningen som håller i sig så himla mycket. Det gick från halsont, till feber, till universums värsta nästäppa och nu till hosta och slem i halsen som gör att jag kraxar som en kråka. 
 
Men jag har iallafall fått gosa med Elin en massa halva helgen. I vanlig ordning myskväll i fredags och så kom hon över och bara satt och pratade i flera timmar, så mycket att se fram emot nu, längtar så mycket! Har dessutom hunnit med en massa tillsammans med Adam. Han tvingade mig till lite övningskörning (den jäkeln, men det är tur jag har honom), städat, storhandlat, tagit promenader, sett serier och bara kramats och ätit massa saker. Helt lagom. Fick dessutom prata med Ida i flera timmar i telefonen, så mysigt! Hade dock noll röst när Adam äntligen kom hem från sin sjukt långväga bortamatch igår. Men så är det när man ska spela i höga divisioner. 
 
Nu försöker jag organisera mitt liv lite grann, men det fanns inte så mycket att ornda, konstigt nog. Tror att bristen på stress gör mig stressad. Vilket är sjukt irriterande och onödigt så jag försöker jobba vidare på det nu. Och så är det massa annat. Som vanligt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Balans, Helg, Kärlek, Livet, Vardag, Vardagsrealism, Vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej