Idag är jag trött. Så trött. Sov riktigt kasst inatt pga att jag vaknade av ljud. Är, trots att jag är vuxen, väldigt mörkrädd och avskyr att sova utan Adam. Han är väldigt trygg att sova bredvid liksom. Och minsta ljud kan oroliga nätter väcka mig och därför sov jag i natt väldigt dåligt. Så nu är jag helt fantastiskt trött. Men dagen har gått fort och bra, så ska inte klaga. Drygt att vara trött bland barnen, dessutom väntar plugg och träning ikväll, så behöver energi. 

Promenerade till jobbet idag pga snöoväder så kändes inge bra att ta cykeln eftersom jag körde omkull pga halka förra terminen. Men istället kom jag fram som en tvättbjörn täckt i snö. Så nu har jag inget smink kvar alls. Hjälper inte mot tröttheten kan jag säga. Men i övrigt är det ju inget problem, mest trist när jag la hela fem minuter på det imorse.
(null)

Att snön gör så mycket! Här brukar det vara bäckmörkt. Så skönt att jag inte ens behövde lampa trots at jag gick. 
idrottslärare, jobb, morgon, oväder, promenad, snö, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej