Jag är alltså klar med min tenta. Som distansstudent ska jag även posta den och det ska jag kila iväg och göra snart. Men kan fortfarande inte ta in att jag är klar. Och att jag kunde skriva på allt. Levererade 14 sidor på de sex frågor som fanns, och hade 1,5h kvar till deadline. Galet. Ska kila iväg och posta tentan och hämta paket. Sen hoppas jag orka städa bort julen (som fortfarande står kvar due to tentaplugg). Men nu så ska det nog bli ordning här hemma också! 

(null)

Har nog inte varit såhär avslappnad sen innan jag började plugga. Nu ser jag fram emot min första helt lediga helg sedan jag började plugga i augusti typ. Det känns ju alltid bättre att vara ledig när man verkligen längtat. Och som jag längtat! Börjar känna hur en huvudvärk och trötthet utan dess like börjar smyga sig på, förmodligen anspänning som släpper. Ska bara mysa runt fram till det är dags att gå till gymmet ikväll. Känns lagom. 
2018, Uppsala universitet, avslappning, distansstudent, glädje, idrottslärare, livet, lycka, plugg, stress, studier, tenta, trött, vardag, vila, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej