Alltså jag älskar varenda hösttecken som kommer just nu. Är ju fullkomligt kär i hösten sedan alltid, men det är något speciellt nu. Kanske är det för att jag börjat plugga igen som jag känner att hösten är ännu mer speciell. Dessutom är jag ovanligt taggad på min up coming födelsedag. Brukar inte vara någon födelsedagspreson, men nu är jag riktigt taggad och längtig. 


Därför smakade kanelgröt med äppelmos extra gott. Att få gå ut och andas massa frisk luft är också extra fantastiskt. Det är något speciellt med höstluft. Och att få börja klä på sig igen. Älskar höstkläder. Nog med svammel, mot jobbet! 


Gula löv och väldigt mysig cykelväg hem. Efter universums mest ledsamma dag igår behövde jag få glädjas över de små sakerna. 

Hälsa, Höst, Jobb, Kärlek, Längtan, Mål, Nya tag, Skog, Välmående, Årstid, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej