Eftersom jag älskar gröt numera var jag ju bara tvungen att prova göra ugnsbakad gröt. Om det var fantastiskt? Svar ja. Denna smakade dock lite för mycket banankaka för min del, då jag inte är så förtjust i just det. Men resten var så fantastiskt! Och den var fortfarande väldigt god, banan-kaka-smaken till trots. Sjukt bra betyg. Skulle kunna leva på gröt just nu. Och kanel.. mmm... kanel! 


God morgon då! 


Balans, Blåbär, Frukost, Gott, Gröt, Havregrynsgröt, Hälsa, Mat, Mums, Nytt, Ugnsbakad,

2 kommentarer

Amanda Jona [FOTOGRAF]

24 Sep 2017 08:57

Åh, spännande! Borde testa detta :)

Svar: Gör det! Rekommenderar verkligen! :)
Felicia Särnö

Isabell Hedberg

24 Sep 2017 10:05

Wow, det har jag aldrig testat! Vad spännande :D
Gör man i en ugnsform och sen ner i matlådor till veckan, eller måste man äta samma dag?
Ha en fin söndag :)
Kram!

Svar: Jag gjorde och åt samma dag men funderade på samma, att det borde gå väldigt bra styra och värma på under veckan, blev så bra :) kram!
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej