Idag hade jag massor av planer för min lediga pluggdag. Och så blev ingenting så. Jag har mått illa, varit yr, ledsen, haft huvudvärk... så det blev inte så mycket med någonting. Jag har kämpat mig igen två föreläsningar, så har fått lite gjort men det är knappt en tiondel av vad jag hade planerat för. Orkade heller inte träna med Elin pga att jag mådde alldeles för illa. Det bara fick inte. Så nu är jag mest ledsen. 


Men så är det väl ibland antar jag. Att det inte blir som man tänkt sig. Men jag gillar det inte, även om jag vet om att det händer. Jag hoppas en dusch och kramar från sambon ska hjälpa. 



En sväng till sjukgymnasten och väldigt lite plugg. Det verkar vara så ibland. Och den här veckan är rätt galen med saker att göra, så tröttheten är inte konstig. Men ändå. Det är tufft att möta. Och idag är en väldigt jobbig dag. 

Besviken, Distansstudier, Dålig dag, Hälsa, Illamående, Ledsen, Livet, Motgångar, Planer, Plugg, Studier, Trött, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej