Fredagen igår var kanske den bästa någonsin. Eleverna var helt underbara och vi hade SÅ roligt. Helt otroligt. Kom hem och gick som på små moln. 

I helgen har vi dessutom Adams föräldrar på besök så de hängde hos oss på eftermiddagen igår innan Adam drog på träning och jag gick till Elin för att se Idol. Nu sitter jag på en spinningcykel och ska snart börja träna. Skön start på lördagen och äntligen är jag så o-slemmig efter förkylningen jag hade för några veckor sen (och framförallt har jag äntligen tid igen) så lite spinning är på sin plats! Adam är en ängel som pushade mig att gå när jag vaknade med huvudvärk, mensvärk och regn utanför fönstret. Himla glad att jag är här nu. I värsta fall får jag sova en stund innan vi ska iväg och se Adams match senare idag! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idol, smoothie (som blev helt fenomenal) och rackarns blöt cykeltur till gymmet nu. En himla fin start på helgen! 
balans, basket, fredag, glädje, helg, hälsa, idrottslärare, jobb, kondition, kärlek, lycka, lördag, spinning, träning, vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej