Just nu känns det som att jag är inne i ett bra träningsflow. Det var ett tag sedan sist. Eller framförallt var det ett tag sedan jag kände mig nöjd med träningsdosen. Det där med att sänka kraven på sig själv i takt med att livet förändras är visst inte alltid helt lätt. Men igår väntade iallafall ett väldigt fint benpass efter jobbet och idag har jag bokat in mig på spinning. Riktigt härligt!


Men bara därför så känner jag mig SÅ trött just idag. Eller egentligen igår med. Förstår inte vad det är. Kroppen vill liksom inte vakna, och ännu värre är det med huvudet. Känner mig sömnig, mår illa, lite lätt huvudvärk och zonar ut hela tiden. Stackars elevern blir väl lite halvt tokiga på mig när jag ser ut som en zombie under lektionerna, men så får det väl vara ibland antar jag. Förhoppningsvis lättar det upp snart! 


Och så lite hemmagjord glutenfri pizza på det till middag igår! 

Balans, Hälsa, Idrottslärare, Pizza, Styrketräning, Träning, Trötthet, Vardag,

Kommentera

Publiceras ej