Just nu är jag, tyvärr, på ett mantra om att det snart är lov. Igår trodde jag att jag halvt skulle avlida av trötthet och matthetskänslor när jag kom hem från jobbet. Spenderade en kvart innan jag skulle möta Elin för att gå till gymmet med att sitta och stirra ut i luften. Hade noll energi verkligen. Träningen gick trots det väldigt bra, kändes verkligen jättebra eftersom detta var vårt sista pass tillsammans detta året (gråter). Känns hemskt tråkigt att dels inte ses förrän nästa år (förutom på torsdag) men också att mycket träning faller bort nu under lovet. 

Idag ska jag fokusera på att överleva. Skulle behöva plugga och ska verkligen försöka få det gjort. Skulle ha pluggat även igår men då fastnade jag i soffan och glömde hur man flyttar sig därifrån tills Adam kom hem och kramade mig en stund. Det behövdes. Innan jag somnade som en stock och ändå vaknar helt utan energi. Behöver lovet så mycket just nu men har ändå så mycket att göra då att jag just nu känner att jag lika gärna hade kunnat jobba. 

(null)

balans, december, distansstudent, idrottslärare, jobb, jul, jullov, kämpigt, ledsen, lov, längtar, plugg, trött, vila, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej