Hela min varelse skriker efter ledighet. Måste tentaplugga hela lovet osv osv osv, men ignorerar detta faktum och längtar ihjäl mig efter julavslutningen på fredag. Jag är trött. Barnen är trötta. Jag behöver sova. Jag behöver vila. Jag behöver kramas och umgås och träna och äta utan deadline. Utan måsten. Och det är ju inte utan att man längtar ännu mer efter denna helg. Lyckades riva av tre träningspass, en fantastiskt vacker vinterpromenad, middag hos elin och Fredrik, baka pepparkakor och gosa med sambon. Jag vill ha mer sånt. Men nu sitter jag på jobbet med huvudvärk och nackspärr, men inte är jag bitter inte. Det var en fantastisk helg. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

balans, december, fredag, helg, jul, jullov, kärlek, ledigt, längtar, lördag, söndag, träning, vila, vänner,

1 kommentarer

Tess

18 Dec 2017 13:07

Åh, vad härligt det ser ut! :)

Svar: Ja det var helt fantastiskt :)
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej