Jag har en favoritapp där jag ibland framkallar foton. Jag har provat diverse olika appar för framkallning men har verkligen fastnat för denna. Den är väldigt prisvärd, resultatet är otroligt fint, servicen bra och det levereras så gulligt. 


Och gammaldags som jag är så älskar jag att framkalla bilder. Jag tar väldigt mycket bilder men att framkalla bilderna blir som mitt sätt att spara dem (och bara älskar att jag slipper lägga över allt på datorn). 

Igår satte vi upp lite tavlor här hemma och det gjorde sån skillnad. Kanske mest för att jag nu slipper se högen med tavlor på golvet. Men så trillade jag över ett så gulligt foto på instagram och den idéen ska jag verkligen göra när jag får hem min beställning med foton vilken dag som helst nu!


Hur gulligt var inte detta? Man vänder en clipper (ord för det på svenska?) upp och ned och fäster fotot. Så sött! Och smart! 

Foton, Framkalla, Hem, Idé, Inredning, Inspo, Lifehack, Nytt, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej