Igår hade sambon basketträning. Säsongen är igång för grabbarna och det innebär också att min enorma mängd ensamtid har börjat smyga igång. Jag kommer plugga, jobba och kämpa för att hålla igång träningen så jag kommer nog ha att göra ändå. Men det är just den där ensamheten som kan vara svår att tackla. Men mer om det någon annan gång! 


Igår när han var på träning så tänkte jag att jag tar mig en promenad och lyssnar på podd. Medan jag var ute och gick kände jag och insåg hur vansinnigt tight jag är i höfterna. Stel i det mesta nu för tiden, men höfterna kändes extra mycket. Så därför rullade jag ut yogamattan för första gången på länge när jag kom hem. Vansinnigt skönt. Och jag var så lugn och glad efteråt. Jag fick både svettas och andas och rensa tankarna (som just nu är mer kaos än inte kaos). Och sen fick jag kramas med sambon när han äntligen kom hem igen. Bästa kombon! 


Balans, Egentid, Glädje, Hälsa, Kväll, Lycka, Mindfulness, Promenad, Träning, Välbefinnande, Yoga, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej