Något som jag brottas med otroligt mycket är det här med min energi. Jag är väldigt trött och väldigt ofta trött. Det mest utmattande är nog ändå känslan av att jag vet att jag sovit åtta timmar, inte vaknat under natten och ändå känner mig helt överkörd. Men idag gjorde jag en sån där sak som jag behöver ibland. Alla orkar det inte, men idag behövde jag det. Jag åkte till min bästa vän direkt efter jobbet och hängde där i flera timmar. Och så laddad med massa positiv och mysig energi jag är nu. Men också fruktansvärt trött. Vilket jag även var innan, vilket i sin tur hade kunnat gjort att jag istället hade åkt direkt hem och lagt mig i soffan och känt mig lite ledsen över hur trött jag var. Men nu känns det himla härligt att få somna. Så godnatt!

Något annat jag verkligen uppskattar är att få ha vanliga kläder på mig, eftersom jag alltid har träningskläder när jag jobbar och själv tränar. Blir lite gladare av det helt enkelt, hur ytligt det än må låta!

Balans, Energi, Välmående, Vänner, kärlek,

Kommentera

Publiceras ej