Hade en så fin helg och ett sånt fint avslut på höstlovet. Men sista helgen gick så himla fort. Kände mig alldeles vemodig när det var över. Är redan helt längtig efter sambon och bästisen när jag inte kan träffa dem varje dag och mest hela tiden. Hua. Men det är himla härligt att få träffa barnen också. Mina söta små elever. Och alltså... det bästa idag var nog ändå när vi i sista klassen räknade ut att de hade fått antalet stjärnor som behövdes för att få en önskelektion, och lyckan hos eleverna. Kan leva på det i flera år (säga vad man vill om poäng-pedagogik, men om det uppmuntrar mina elever till att hålla ihop under lektionerna, vi funkar bättre tillsammans och att de känner den lyckan över att tillsammans ha uppnått något, då var det värt att skavsår i händerna efter att ha klippt ut 150 laminerade stjärnor och de näsrynkningar systemet kan väcka). Och att dessutom få avsluta dagen med ett träningspass med Elin. Ääääntligen! Sjukt egentligen att vi följt ett program i två veckor och varit igång med regelbunden träning (efter min förkylning, vi var grymma innan det också) och jag längtar ihjäl mig under söndag och måndag då det blev vila nu. Älskar älskar älskar det! 

(null)

(null)

(null)

Såklart hann vi med lite träning i helgen! Hade sån galen träningsvärk i söndags! Kunde knappt öppna bildörren... och så lite show off från Elin, men jag undrar ju vem som är bäst fotograf? Jag blev så mycket suddigare. Skyller på att hon var trött i armarna. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och jag och sambon hade den mysigaste datenighten i lördags! Pinchos (min favorit typ) och bio! Så mysigt. Dock somnade Adam i mitt knä så fort vi steg innanför dörren, trots att han en sekund innan sagt att han inte ville gå och sova för att vi hade en så härlig kväll (obs, obekvämt höga byxor och mätt i magen, inget funny stuff här inte, uppenbarligen eftersom han sover haha). 
Pinchos, balans, bio, bästis, datenight, helg, höstlov, kärlek, lycka, längtan, mat, saknad, sambo, styrketräning, träning, trött, umgås, vardag, vänner,

Kommentera

Publiceras ej