Vilken jäkla lördag alltså! Helt makalöst väder! Jag kör fortfarande invänjning på mina nya glasögon och så har vi övningskört, storhandlat och städat. Ska tvätta och dona lite också. Nu står Adam och lagar lunch (njuter!) och efter det hoppas jag att få ta en promenad i solen tillsammans. Är fortfarande så himla förkyld. Snoret spränger min hjärna och ögonen svider, men annars är den nog på väg att försvinna. Så resten av dagen ska vi bara mysa (om jag får bestämma) eftersom han åker iväg genom halva Sverige på bortamatch imorgon och åker tidigt och kommer hem sent. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Så mycket solsken! Dock från igår men idag är det ännu klarare! Inte ett moln på himlen. Luften blir så hög också, älskar. 

(null)

Försöker vänja mig vid att se mig själv i bågarna. Det är ju ändå den största omställningen. Alla andra vänjer sig väl efter typ två sekunder, men jag måste nog få lite tid ändå. Gillar dem skarpt hittills iallafall! 
fix, förkyld, glasögon, helg, ledig, lördag, nytt, sol, solsken,

Kommentera

Publiceras ej