I fredags när Adam skulle till träning så följde jag med en liten bit av promenaden men stannade på Ica. Strosade runt och ville göra något mysigt inför kvällen. Att få promenera i vackra solnedgångar (sol över huvud taget på alla vis) gör mig så galet glad, och det var så galet vackert ute. Det doftade asfalt och varmt gräs ute, var ljust trots att klockan var någon gång innan 19 på kvällen och sedan fick jag med mig de godaste jordgubbarna hem. Så mycket glädje i en liten, rätt händelselös, kväll. Igår kramades vi hela hela dagen, såg massa filmer och åt obskyra mänger godis. Jag hade lite ont i halsen igen samt världens huvudvärk så var rätt less på att jag hade längtat efter en träningshelg som inte blev av. Idag verkar det vara bättre (peppar peppar). Men idag åker han iväg på lång bortamatch, så vi får väl se vad jag hittar på. Vill egentligen bara göra mysiga saker men har en del måsten också. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

fredag, glädje, helg, jordgubbar, kväll, påsklov, solnedgång, välmående, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej