Är så vansinnigt trött just nu. Det är på en löjlig nivå alltså. Tror pollenet gör det lite värre också, kliar i näsa och ögon hela tiden. Uteundervisning bidrar säkert också. Men det är för härligt för att låta bli. Och nästa vecka ska det ju bli helt fantastiskt väder (säger hon och inser att det är klassrumsundervisning för mina elever i idrott och hälsa som gäller då). Men härligt väder är ju alltid... härligt. Nu funderar jag på att orka mig på ett träningspass med Adam. Är galet trött och har haft svårt att äta hela dagen, så energin är väl inte på topp kanske, men det hade ju varit väldigt skönt att få till ett pass kanske. Eller så stannar jag hemma och lagar middag tills han kommer hem från gymmet. Inte bestämt mig än. Känner att jag vill "ge" honom något gulligt idag, och vet inte om sällskap till gymmet eller färdig middag är det bästa alternativet... han sitter med sin data (nej stavar inte fel, menar forskningsdata) och har sig nu så har nog en liten stund på mig att tänka. Får se vad klockan blir också. 

Men igår lyckades jag och min trötta kropp träna oss igenom ett rätt svettigt pass. Det kändes skönt. Och städat har vi gjort. Och imorgon väntar mys och fest. Känns som en bra helg (trots ett ton skolarbete som hänger över mig). 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Varierande väder och den träning som hinns med mellan trötthet och jobb. Är ändå rätt nöjd med min prestation (även om saker kunde göras tio gånger mer effektivt osv. Men övar på att vara snäll). 
himmel, hälsa, idrottslärare, kärlek, livet, sol, träning, trött, vardag, vår, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej