Som många andra har det varit långledigt här hemma. Iallafall för mig. Adam har pluggat på, så duktig som han är. Jag har mest hängt med vänner, vilat, varit i solen, tränat, ätit och sett serier. Precis så som jag vill att ledighet ska se ut. Och det har varit otroligt härligt. Igår firade vi lite årsdag med picknick i parken och jag fick så himla fina blommor (dock med vad jag tror är tistlar i, borde jag oroa mig?). 

Men idag var det tusan ingen dans på rosor att stiga upp. Jag är ju hemma och pluggar halva måndagen så hade väl ingen brådska egentligen, men vill in i rutiner efter helgen snabbt och hinna se Adam innan han går till universitetet. Så steg upp, åt en macka i sömnen och sen erbjöd Adam sig att vila med mig en stund. Kan ha varit det skönaste som hänt mitt liv typ. Men ändå är jag som en överkörd padda här hemma. Har iallafall gjort klart en uppgift och lämnat in. Ska laga matlådor, planera och börja med nya kursen innan jag ska till jobbet om någon timme. 

(null)

Dålig hållning har han visst, men himla söt ändå. Vi hade en så mysig dag ute i parken. 

(null)

(null)

Galet härligt väder alltså. 

(null)

Slog Adam i TP för första gången på länge, händer typ aldrig. Jag får alltid en massa frågor om skotska ekonomer från 1800-talet och Adam får alla Disney-frågor. Inte schysst. Men i helgen var det min tur. Jag var kanske inte en bra vinnare efter det... 

(null)

Spinning! 

(null)

(null)

En regnig dag som spenderades i Nora med fantastiskt fina människor. 

(null)

Äntligen lite barbent (även om jag tog kofta, bara ifall att...) 

(null)

Och de fina blommorna från Adam. Han vet vad jag gillar. Helt klart. 
helg, hälsa, kärlek, ledigt, livet, lycka, långhelg, sol, sommar, träning, vänner, Örebro, årsdag,

Kommentera

Publiceras ej