Alltså, har kanske haft den mysigaste (och snabbaste!?) helgen någonsin? Och då räknar jag till och med in torsdagen i det. Jag har fått hänga med så många fina underbara människor och bara njutit som aldrig förr. I torsdags fick jag kramas med Adam hela dagen (fick lite vettigt gjort på min lediga dag också) och mot kvällningen åkte jag över till en kollega för att träffa fler fina kollegor på en så himla härliga middag. Kom hem lite senare än vad jag borde ha gjort, men så värt det alla dagar i veckan. Herregud så mysigt vi hade. Efter en fin dag (och ett ilsket avslut) på arbetsdagen i fredags kom Elin och hämtade mig och vi åkte och handlade inför kvällen. Pussade på en snörvlig Adam och sen kilade jag iväg på middag hos Elin med två till urhärliga brudar. Efter att ha pratat och ätit oavbrutet från 18-23.30 kände vi att det var dags att sova och jag bokstavligen rullade hem till mig igen. Tog sovmorgon halva lördagen kändes det som och drog iväg på ett träningspass med Elin. Vi började med den nya cykeln i träningsprogrammet och ja, jag har ont i hela kroppen nu... Fick lägenheten storstädad och Adam hade match, där jag äntligen fick hänga med Angelica (vi ses ju typ bara på grabbarnas matcher för att vi inte hinner så mycket annat, så har verkligen saknat henne!). Sedan drog vi och käkade middag med Robban och Angelica för att fira att basketsäsongen är över. Det känns helt galet. Att livet inte kommer styras av basket och när vi kan göra vad anpassat efter som Adam över huvud taget är hemma eller inte. Men det blir väl en omställning det med, att vi helt plötsligt har en massa tid tillsammans. Jag vet att jag förra säsongsavslutet nästan blev lite irriterad i början eftersom jag hade blivit van vid att vara ensam så många dagar i veckan att det blev extremt påfrestande att ha någon att umågs med konstant helt plötsligt. Och slutligen, söndagen. Sovmorgon, storhandling, övningskörning och träning med Elin (igen). Har fått tagit hand om Adam lite till som bara blivit mer och mer förkyld. Lite gullig är han ju, trots allt snor. Idag ska jag försöka få en uppsats gjord innan jag åker iväg till jobbet, framförallt då jag kommer hem så pass sent ikväll pga att jag åker direkt från jobbet till spinningpasset på gymmet. 
 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En massa mat och helt vanliga människokläder är ungefär vad min helg bestått av. Plus massa häng och träning. Så himla härligt. Precis vad som behövts. Och trots lite trötthet känns det väldigt bra att det är måndag idag! 
Aktivitet, Balans, Basket, Glädje, Helg, Hälsa, Kärlek, Livet, Lycka, Måndag, Träning, Vardag, Välmående, Vänner, tacksam,

Kommentera

Publiceras ej