Allt som saknas nu är min älskade sambo (ja ett jäkla tjat). Men i övrigt är den här lördagen fulländad. Jag vaknade innan larmet (vem vaknar ens halv sex en lördag, pust), åt frukost och donade lite innan jag promenerade iväg på spinning. Efter spinningen svidade jag om lite snabbt och så kom Elin och mötte upp för vårt styrketräningspass. Så jag tog torra kläder och min smoothie, sen var vi redo! I övrigt har jag städat hela lägenheten och handlat allt inför nästa vecka och att laga matlådor imorgon. Och så har jag fått pratat med Adam ett bra tag, sett lite serie och vilat en stund. Läste ut en väldigt intressant träningsbok och nu sitter jag med spritt i benen och överväger vad mitt nästa drag är. Vill egentligen krypa ned och sova, men har SÅ mycket energi (trots dubbla pass och promenad fram och tillbaka till affären med tunga kassar och ryggsäck på vägen hem). Vill baka något, rita, skriva, rensa skåp och läsa böcker. Allt samtidigt. Känner mig galet inspirerad helt plötsligt! Och så saknar jag såklart mannen extremt mycket. Men förutom att han inte är hemma så har jag njutit så av den här lördagen! 

(null)

(null)

Kan vi snälla bara för ett ögonblick ge en applåd till min lillebror som köpte världens största nalle (årets överdrift men stor är den) till mig i julklapp som nu får bo på Adams sida av sängen för att den inte ska kännas så stor. Är ingen gosedjursmänniska men den här presenten var så oväntad och så prick rätt bara. Han är söt ibland, lillebror. 
balans, glädje, helg, hälsa, ledig, livet, lycka, lördag, saknad, spinning, stark, styrketräning, träning,

Kommentera

Publiceras ej