Idag är jag lite orolig för min sambo som ligger hemma och har ont. Därför blev det en något kämpig morgon. Men stöttande som han är, min fantastiska Adam, så tvingade han iväg mig på mitt inplanerade spinningpass för att han vet att jag mår mycket bättre sen. Även fast jag helst ville vara hemma och ta hand om honom. Men oj så rätt han såklart hade. Nu är jag svettig, trött och rätt så endorfinhög. Men kanske framförallt väldigt hungrig. Så nu ska jag köpa godis åt min sjukling där hemma och sen cykla hemåt. Älskar vad träningen gör med mig. Ble en så mycket bättre människa på alla sätt och vis. Eftersom Adam har så ont så får vi se hur dagen blir. Förmodligen inte riktigt som panerat men antagligen helt fantastisk ändå! 



Kärlek, friskis&svettis, helg, hälsa, lördag, morgon, oro, sambo, spinning, träning, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej