I helgen åkte vi hem till mina föräldrar och firade att jag och pappa fyllde år i förra veckan. Dessutom åkte jag och mamma iväg på julmarknad och gosade runt och jag lyckades få träffa min saknar Mathilda en sväng, som dessutom åkte med hem till mina föräldrar för att fortsätta umgås (vi har länt varandra sen vi var små och hon är typ ofrivilligt adopterad av min familj, så att hon var med på födelsedagsfirandet var inget konstigt alls). Himla mysigt att få träffa familjen igen också! 


Men självfallet har jag under helgen gått och blivit sjuk. Så just nu sitter jag på jobbet och pluggar helt dundersjuk. Det är nästan löjligt. Och här gick jag och retades med Adam förra veckan för att han var så ynklig förra veckan när han var förkyld. Men nu ska jag och min snoriga hjärna försöka få så mycket som möjligt gjort av en rubrik i arbete som vi har för den här kursen. Och i eftermiddag börjar jag jobba på riktigt (är ju egentligen ledig halva måndagar men har haft simprov med 6:orna nu på morgonen och är alldeles för slut för att ens orka fundera på att åka hem igen. 



Så märkligt väder när vi var på väg hem från julmarknaden. Skönt att sitta i bilen då. Även om jag och Mathilda mest var förvirrade över var vi åkte någonstans eftersom vi inte hittade. Och så lite fina födelsedagsblommor och ljuslyktor som jag fick i helgen. Gjorde sig så himla fint i vårt sovrum! 

Helg, blommor, familj, födelsedagsfirande, förkyld, inredning, julmarknad, kärlek, ljuslyktor, presenter, sovrum, vänner,

1 kommentarer

Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

16 Oct 2017 09:48

grattis i efterskott

Svar: Åh men tackar så mycket! Kram på dig!
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej