Igår fortsatte höstlovsmyset, ingen är väl förvånad kanske. Jag och elin körde fel ungefär fem gånger pga att gps:en sa "sväng vänster" typ tre gånger när vi skulle ha kört rakt fram eller svängt höger. Sånt som händer tydligen (?). Vi kom iallafall både dit och hem igen. Och så fick vi med oss både lunch och godis, tränade, prov-pysslade ihop lite ljuslyktor (framförhållning som aldrig förr, de ska användas i september), och såg Skönheten och Odjuret, kanske universums bästa film. 

Idag ska jag göra klart min uppsats (som jag fick grymt mycket gjort på igår, så nöjd). Ska nu ska jag knåpa ihop de sista 500 orden och fixa referenslistan. Sen hoppas jag hinna ta en promenad i det oförskämt fina vädret, innan jag ska städa och träffa Elin och Ella. Låter som att även detta kan bli en rätt så himla fin dag alltså. Mycket dumt att klaga. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Uppsala universitet, bröllop, distansstudent, diy, film, godis, hälsa, höstlov, idrottslärare, kärlek, ljuslyktor, plugg, pyssel, träning, uppsats, vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej