Alltså den här helgen har varit så fin. Finns inte ord för hur fin det har varit egentligen. Efter jobbet i fredags tog jag tåget till Uppsala, checkade in på hotell och mötte upp Adam som kom från flygplatsen. Alltså, lyckan i att få träffa min kärlek efter tre veckor var helt galen. Lever fortfarande i någon sorts bubbla där jag inte alls vill gå ifrån honom, vill vara nära nära konstant hela tiden. Som att ta igen tre veckors missad tid ihop. I lördags åkte han hem och spelade match medan jag hängde kvar i Uppsala och träffade tre fina vänner. Så otroligt fint att ett spontant sommarjobb förra året kunde leda till att jag fick så fina vänner! Vi promenerade runt massor, pratade massor, åt massor. Ungefär det vi är bäst på. Väl hemma kraschlandade jag i soffan och somnade på Adam. Ordningen var återställd. Igår ägnade vi hela dagen åt att mysa. Och att mysa handlade tydligen för oss om att sova länge och sedan rensa halva lägenheten. Vi rensade våra garderober och fick ordning i vår klädkammare. Så skönt. Fick bort så mycket kläder och grejer som både ska säljas och skänkas. Det känns så otroligt onödigt att ha en massa saker liggandes som aldrig kommer till användning när någon annan kan få nytta av det. 
 
Idag har jag egentligen hemmadag på förmiddagen men simtest för åk 5 kallade och därför har jag tagit med mig mitt hemmakontor till jobbet och varit här hela dagen. Så nu ska jag återgå till att läsa mina artiklar inför seminarium och uppgifter denna veckan. Det blir en tuff vecka med många långa dagar. Men det ska gå bra! Är så taggad på det mesta sedan Adam kom hem. Tror så mycket ligger i att allt är väldigt trist utan honom. Och vardagen känns så mycket mer hel när han är där att dela den med. Men nu ska det läsas artiklar! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Balans, Glädje, Helg, Idrottslärare, Jobb, Kärlek, Livet, Vardag, Vänner, Vänskap, Weekend, distansstudent, saknad,

Kommentera

Publiceras ej