Frukost i magen, sett lite serier, nu laga matlådor inför veckan. Vem gillar inte tidiga söndagmorgnar liksom? Vaknade i och för sig sent för att vara mig, men var uppe länge pga något ryck där jag inte var trött över huvud taget. Så sorterade linneskåpet tills jag blev trött igen. Flera timmar efter att jag vanligtvis somnar. Och dagen idag blir nog lite liknande. Vill sortera fler skåp, ska plugga lite, göra lite jobb, träna med Elin osv. Känns riktigt bra det här. En lugn dag och ändå massa bra saker på gång. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Och så god frukost dessutom! Älskar helgfrukost när jag har tid att lägga ner lite energi på det. Idag fick det blir med ananas, blodapelsin, banan och spenat, och så lite chlorella på det. Mums! Nu; laga matlådor!  
balans, drink your greens, frukost, glädje, helg, hälsa, lugn, smoothie, söndag, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej