Vi är i Sälen. Och imorgon åker vi hem. Vi har myst runt, firat in det nya året, hängt med ett par fantastiska vänner, umgåtts med min familj, kramats med hunden, åkt skidor i mängder, ätit massa gott, spelat spel, läst böcker, pluggat, sovit och vilat. Men ändå är jag så mör. Så trött. Det här med att ha semester efter semestern börjar klarna för mig. Men ska inte vara sån. Vi har haft underbara 1,5-2 veckor på resande fot nu. Men det ska bli skönt att komma hem. Även om jag grämer mig, för på lördag åker Adam till England och gör sitt masterprojekt i några veckor. Det gör ont i hela min kropp och jag blir tårögd bara jag tänker på det. Usch. Vi får se om det blir någon mer skidåkning idag eller om vi stannar hemma i eftermiddag och vilar, packar och pluggar. Vi är rätt slut båda två och skulle förmodligen njuta av att få ta det lugnt. Men det känns ju lite slött när det är sista skiddagen idag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lindvallen, balans, distansstudent, familj, glädje, jullov, kärlek, nyår, plugg, slalom, snö, studier, sälen, vinter, vänner,

Kommentera

Publiceras ej