Just nu känns det som att allt kör ihop sig. Framförallt har jag svårt att sortera vad jag borde göra och vad jag vill göra, för det jag vill göra borde ju också göras, men det som borde göras ska göras först. Så just nu försöker jag klämma in så mycket tentaplugg jag bara kan tills tentan på torsdag. Men innan dess ska jag dessutom hinna jobba samtliga dagar och ikväll väntar ett träningspass. Jobba måste jag, träningen behöver jag. Vad som däremot är svårt att låta bli är att sortera träningskläder, städa och pyssla med annat. Det får tydligen vänta... 

Men igår hade vi första dagen tillbaka på jobbet. Härligt att träffa alla kollegor igen. Jag har ju halvdag på måndagar så åkte hem runt lunch för att äta lite och sen plugga. Satt med näsan i böckerna till 19 innan jag kunde känna mig nöjd, så fick äntligen äta lite och vila hjärnan. Idag kommer eleverna tillbaka och vi börjar med lite temavecka om styrka och kondition då vi inte har någon idrottshall denna vecka (de målar nya linjer). Det tror jag blir hur bra som helst! 

(null)
 The face of så trött på plugget och vid några tillfällen igår körde allt ihop sig och jag hade så mycket att göra och fattade verkligen ingenting. Men det redde upp sig det med. 

(null)

(null)
The face of lite gladare och fick vara på jobbet och dona hela förmiddagen. 

(null)
Och världens godaste och enklaste middag på det! Nu; mot jobbet! 
2018, balans, distansstudier, idrottslärare, jobb, känslor, mål, plugga, vinter, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej