Och inte vilken årsdag som helst. Min och Elins årsdag! För döma av förvåning, vi har bara känt varandra i ett år. På dagen. För ett år sedan tog jag en sjukt nervös fika med en tjej jag bara skrivit med på instagram. En nervös fika som slutade i att vi satt i över tre timmar innan Elins sambo undrade var hon blivit av (typ). Och jag tänker på det ibland. Att tänk att jag fick träffa henne. Det hade inte hänt egentligen. Ett blogginlägg om att söka vänner, jag blev pushad av Adam att skriva en kommentar om mig (nyinflyttad som jag var) och Elin blev pushad av Fredrik att våga skriva till någon. Och så bra det blev. För vad hade jag gjort utan henne idag? Jag kan inte tänka mig ett liv utan Elin. Hon är en så självklar del av allt. Av mitt liv. Av mig. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

bästa vän, bästis, kärlek, lycklig, vänner, Örebro, årsdag,

Kommentera

Publiceras ej