Idag är en sån där dag som jag älskar, men det är en av de där älskade dagarna som jag också avskyr lite. För jag älskar effektiva dagar. Men mest älskar jag effektiva dagar när de blir spontana, att jag har saker att göra men helt plöstligt hinner en massa andra grymma grejer utöver det. Idag är en dag då jag måste vara effektiv och inte har något val över huvud taget. Såna dagar känns ibland lite tuffa. Jag vaknade dock tidigt imorse och har varit igång länge så det känns rätt bra hittills. Men det är inte utan att stressen virvlar lite i magen. Eller är det bara nervositet över att Adam kommer hem imorgon? 
 
För just det är anledningen till att jag har massor att göra idag. Adam kommer äntligen hem! Efter tre veckor kämpandes i England kan han äntligen komma hem. Så fantastiskt! Dock blir vår första helg lite upphackad, men vi får åtminstone vara i samma land, sova tillsammans och äntligen träffas igen. Ska krama ihjäl honom. Men tills dess ska jag hinna handla, plugga, ha seminarium, träna osv. Har redan bäddat rent i sängen, storstädat, tvättat lite och sorterat badrumsskåpen så är väldigt mycket i fas. Så nu ska jag göra mig iordning och cykla till affären, innan jag ska göra iordning lunch till mig och lite matlådor till helgen. 

(null)

(null)

Och en dag som börjar med en fantastiskt god grön smoothie kan väl inte bli dålig? 
Distansstudier, Förberedelser, Glädje, Lycka, Planer, Planering, Plugg, Torsdag, Vardag, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej