Det känns som att allt jag tänker är att jag har mycket att göra. Igår gick dagen i ett verkligen. Kom inte hem från jobbet förrän vid sju på kvällen. Var en väldigt bra dag och allt rullade på och det klaffade verkligen. Hade seminarium på jobbet för att hinna mellan sista lektionen och eftermiddagens möte, och det är verkligen tur att jag har världens bästa kollegor som ställer upp och gör så att jag kan få sitta ifred och göra mina studier (suttit på jobbet förut). Men är rätt slut nu. Och idag väntar ytterligare fyra timmars seminarium. Ska hinna iväg och träna ikväll också och så hoppas jag hinna vila lite, göra något jag faktiskt vill göra och kramas med Adam. Har börjat få sjuk huvudvärk också och tror min syn har förändrats. Märkligt med tanke på mitt synfel, men så är det väl. Så det måste jag också ta tag i. 

(null)
Lyckan att komma hem igår kväll och kunna känna att jag kunde lägga mig i soffan en stund och läsa något jag själv valt att läsa för mitt egna nöjes skull. Sen att jag tappade fokus efter en kvart och började med annat är ovidkommande... 

(null)

(null)
Byggde en liten seminariumstation på min arbetsplats och var väl allmänt snurrig och stressad efter dagen. Har nog aldrig pratat så fort i hela mitt liv typ. 

(null)
Att jag häromdagen kom hem till rosor och choklad från sambon, med anledningen att han ville. Det gjorde förmodligen hela min vecka och vill aldrig att dessa fina blommor ska dö. Blir så lycklig av att se dem. 
balans, distansstudent, distansstudier, glädje, hälsa, idrottslärare, jobb, plugg, stress, vardag, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej