Igår fick jag improvisera lite när jag hade seminarium. Allt sker ju på distans på min utbildning, men seminarium och liknande är ju "live". Och jag slutade jobbet 15.15, vilket även var tiden då seminariumet började. Så jag packade med mig alla anteckningar, dator och instuktioner och tog med mig allt till jobbet igår morse. Sen när det var dags så lånade en kollegas grupprum i hennes klassrum. Det gick ju också hur bra som helst! Först hade jag lite panik för att jag inte lyckades få igång internet, men sen löste sig allt. Så två timmars seminarium senare var jag ännu tröttare än innan (råkade ha universums krångligaste elever igår och var helt slut redan innan seminariumet började). Åkte hem, kraschade hos Adam och sen kilade jag över till Elin och såg idol och vi fick spy ur oss på allt med gårdagen (vi hade kassa dagar helt enkelt, och det får man ha ibland). Men dig håller jag tummarna för en fantastisk dag! (Såklart)



Såhär kan det alltså se ut när man kombinerar jobb och studier. Och ja, man ser ju ganska lätt hur trött jag var igår. Men allt löser sig. Alltid. Att få kaffet gjort imorse var lite extra härligt just idag. 

Balans, Distansstudier, Hälsa, Idrottslärare, Jobb, Kämpigt, Livsstil, Lärarstudent, Mål, Plugg,

Kommentera

Publiceras ej