Idag har jag pluggdag hemma (bortsett från ett föräldramöte jag ska in till jobbet för ikväll). I övrigt ska jag plugga och mysa med sambon. Han vaknade imorse och deklarerade att han ville vara hemma med mig idag (annars skulle han åkt till universitetet en sväng) och jag tackar och tar emot, så mysigt att få lite tid tillsammans. Men vi var båda tröttare än tröttast (framförallt han) så istället för att dra till gymmet direkt vi vaknade så gick vi ut på en promenad i en timme. Så himla härligt. Det var alldeles underbart fin soluppgång och luften var sådär härligt höstkrispig (jag skulle ha kommit ihåg mössa dock). Snart ska jag titta på en introföreläsning om nästa moment i den här kursen, men först ska jag vila min själ lite. Ibland behöver man inte göra så mycket. 


Långeman där i mitten är gladare än vad hans hållning säger. Jag lovar. 

Hälsa, Höst, Kärlek, Morgon, Plugg, Promenad, Soluppgång, Studier, Välmående, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej