Igår satt jag med föreläsningar i så många timmar att det till slut gick alldeles runt runt i huvudet på mig. Men sen fick jag göra mig iordning, åka in på föräldramöte på jobbet och sen tog sambon med mig till Ikea för att kika på lampor. Vi har nämligen haft svårt att lösa belysningen i vardagsrum/kök då vi inte har någon lamputtag över matbordet och enorma fönster utan lampor. Men vi hittade  fina hängande lampor som vi köpte lite extra starkt lyse till, så nu blir det ljust som aldrig förr (så pass ljust att jag funderar på om vi måste köpa lite svagare lampor till dem). Det var så välbehövligt att få se ut som en människa, i vanliga kläder och få strosa runt och bara prata och vara med Adam. Det är mycket nu och han vet precis när han behöver få mig att tänka på annat. 


Idag är jag så förskräckligt glad att jag inte vet vad som händer riktigt. Jag fick kramas med Adam imorse, orkade inte göra kaffe så drack en celisus (äääälskar celsius hehe), for iväg till jobbet och hittills har barnen varit så bra. Hoppas det håller i sig. I eftermiddag blir det promenad och mys med Elin innan vi får sällskap av Ella. Och så ska jag gosa extra mycket med Adam efter hans träning sent ikväll. Åh underbara fredag! 




Ursäkta stökig säng, men bara ÄLSKAR min nya tröja. Så himla underbar! Fick äntligen inviga den. Och min älskade celsius. Mums!  

Balans, Fredag, Idrottslärare, Ikea, Jobb, Kläder, Kärlek, Lycka, Möte, Nytt, Sambo, Studier, Vänner, Örebro,

1 kommentarer

Fröken Träd / Gripenhjärta

08 Sep 2017 13:30

Älskar tröjan du har på dig! Var har du hittat den? :-)

Svar: Den är från ginatricot! Är helt kär i den!
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej