Idag är det verkligen i ett. Skola, jobb, laga mat, storhandla, plugga, sova. Och sen i princip samma sak imorgon. Min hjärna är helt söndermosad och ändå känns det som att jag borde göra mer. Men den känslan är ju ganska vanlig när man är student. Tyvärr. Jag vänjer mig snart. Framförallt nervöst känns det ju att morgondagen är examinerande. 


Nej nu ska jag sluta oroa mig, äta kvällsfika med Adam och sen sova. Och i natt ska jag försöka sova ordentligt och slappna av. Imorse när jag vaknade trodde jag att jag var död typ. Så trött var jag. Då var en obligatorisk presentation och jobb till 17.30 det största motståndet någonsin. Men nu är det gjort och jag får klappa mig själv på axeln. 


Såhär såg min morgon ut. Nu i efterhand känns det väldigt bra. Just då kändes det bara så himla motigt. 

Ananas, Distansstudier, Idrottslärare, Jobb, Kämpa, Motivation, Mål, Nocco, Plugg, Student, Studier, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej