Efter universums sämsta och tröttaste dag igår behövde jag lite kvalitétstid med mina bästa människor, Adam och Elin. Det var inget fel på dagen i sig, förutom att jag mådde sämst och var så trött att jag knappt kunde ha ögonen öppna. On the bright side så var eleverna helt fantastiska igår så det var helt otroligt härligt att se! 


Hur som helst så mötte jag upp Elin för handling och sen åkte vi hem och bakade. Det fick bli Chocolate chip cookies och biskvier. Alltså dröm. Kvalitétstestade såklart imorse och shit vad grymma vi är alltså! 


Bakning, Biskvier, Bästa, Chocolate chip cookies, Distansstudier, Glutenfritt, Hembakat, Jobb, Kvalitétstid, Kärlek, Laktosfritt, Plugg, Sliten, Trötthet, Vänner, Örebro,

1 kommentarer

Isabell Hedberg

23 Sep 2017 12:53

Nej vad goda de såg ut!
Hoppas du får en fin helg :)
Kram!

Svar: De blev helt underbara! Detsamma till dig :) kram!
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej