Den här morgonen är inte mycket av vad jag hoppades när jag vaknade idag. Vi gick och tränade (mycket bra i och för sig). Eller okej, fick gjorde vi inte. Vi cyklade i spöregn, klädda i regnställ, vintervantar och mössor och kom ändå fram och hem helt blöta. Men man kan ju inte vara finväderstränare så att säga... det blev ett bra överkroppspass iallafall! 


När vi kom hem och torkat till ringer jobbet och det har kört ihop sig med en grej jag var med och samplanerade förra terminen inför den här terminen och det är nu upp till mig att lösa. Men de barnen är inte en del av min undervisning i år, så det känns lite sådär. Och såklart känns det som att allt är mitt fel och att jag har förstört exakt allt (känner alltid så och tar alltid på mig allt som händer, framförallt när något går snett). Bröt ihop lite och det var så skönt att Adam är hemma idag så fick massa fin stöttning. Nu har jag lämnat in en uppgift till skolan och ska fortsätta plugga innan lunch och jobb hela eftermiddagen och kvällen. Hoppas kunna lösa problemet på jobbet med så blir allt frid och fröjd igen! 


Blev lite shopping på stan med Elin igår och kom bland annat hem med dessa underbara nagellack i fina höstfärger. Behöver uppdatera mina nagellack lite och började med att rensa ut säkert 25 stycken nu på morgonen. Dessutom blev det bullbak igår! Väldigt nöjd då de är både gluten och laktosfria och inget av det märks. Supwrgoda blev dem!  


Bullbak, Distans, Glutenfritt, Hälsa, Höst, Jobb, Kanelbullar, Laktosfritt, Nagellack, Plugga, Problem, Shopping, Studier, Träning, Vardag,

1 kommentarer

NORRSKEN EMMA

04 Sep 2017 10:16

åh så smarrigt med bulla =)

blev sugen på att baka

ha en bra måndag
kram

Svar: Ja de blev helt fantastiska, så nöjd! :)Släng ihop ett gäng du med vettja!

Ha en himla bra dag, kram :)
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej