Imorse var det SÅ tröttsamt att stiga upp. Är inne i en period där jag är väldigt väldigt trött. Senaste veckan har varit riktigt kämpig just på grund av tröttheten. Men det är bara kämpa på. Hittade en så fin bild på instagram igår som jag bara var tvungen att printa och nu har som bakgrundsbild för att bli påmind om att jag orkar. Så nu, efter en morgon promenad, frukost, kramar från sambon och lite nocco ska jag sätta mig med min allra sista fråga på hemtentan. Har som mål att bli klar nu på förmidddagen innan jag åker till jobbet! 



Daglig påminnelse till mig själv. Att jag vill mer än vad min trötthet säger. Det är okej att vara trött. Jag kan ändå. 

Enormt höstig promenad imorse. Fick med mig sambon också. Men så fort jag tar fram kameran för att fota så ska han flamsa. Därav den märkliga dansen... 

Aktivitet, Distansstudier, Hälsa, Höst, Morgon, Måndag, Plugg, Promenad, Student, Uppsala universitet, hemtenta, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej