Min lördag har verkligen börjat med besked. Hade klockan ställd kl 7 (sjukt inte-helg-aktigt men sånt är livet). Så jag var uppe vid kvart i åtta, kollade föreläsning och åt frukost innan jag gjorde mig iordning och åkte iväg till gymmet. Så nu sitter jag och väntar på att spinningpasset ska börja. Väldigt skönt sätt att starta dagen på iallafall! I övrigt väntar plugg och mys med sambon idag. Längtar massor! 



Provade nya Noccon också. Helt fantastisk!! Så glad över att jag gillade den. Har haft svårt för många av deras smaker innan. Men den här var grym! 

Distansstudier, Friskis&svettis, Föreläsning, Helg, Hälsa, Idrottslärare, Lördag, Morgon, Mål, Plugg, Spinning, Studier, Träning, Örebro,

1 kommentarer

Amanda Jona [FOTOGRAF]

09 Sep 2017 09:36

Hoppas du får en bra dag! :)

Svar: Tack detsamma fina du :)
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej