Äääääntligen lite flyt i kroppen igen. Jag känner mig lite mer utsövd (trots orolig sömn, väckte mig själv av att jag pratade i sömnen väldigt högt). När jag jobbar vaknar jag också av att jag pratar i sömnen och drömmer att jag pratar med mina elever. Tror det blivit något av en arbetsskada. 


Men. Jag känner mig piggare. Jag känner mig gladare. Jag känner mig hoppfull inför resten av veckan. Snart är examinationen klar och då ska jag fortsätta med en uppgift, äta lite lunch och trampa iväg till jobbet. 


En mycket piggare och gladare jag idag än igår! Det känns bra. Jag kände mig inte alls som mig själv igår. Så det är väldigt härligt att "vara tillbaka" (efter en dag, sjukt realtistiskt...). Ha en fantastisk tisdag!!

Distansstudier, Hälsa, Idrottslärare, Jobb, KPU, Livspussel, Livsstil, Uppsala Universitet, Vardag, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej