Jag har alltså världens finaste människor omkring mig. Jag hade ju blivit förvarnad om en kidnappning. Så Elin och Fredrik kom över på fika och hade med sig en hel hög med presenter och sen åkte vi iväg. Jag minns knappt var vi var pga dåligt lokalsinne men främst enorm nervositet. Men så kommer vi alltså fram och ska göra Escape Room! Alltså jag älskar sånt. Aldrig gjort just den typen av aktivitet det, men alltså. Wow. Vad kul vi hade! Eller ja, jag hade (Elin mest skrek i panik vissa gånger, är högst osäker på vad hon ville förmedla) . Sen käkade vi och hände runt innan vi blev sanna pensionärer och åkte hem. Men alltså. Så jävla (ja jag får svära nu) fina de är! Och hur bra känner de inte mig då?? Till råga på allt gjorde Adam den drömigaste saken innan vi skulle iväg. Jag hade såklart klädpanik innan Elin och Fredrik kom och Adam var iväg och hämtade grejer hos en kompis. Så kommer han in och lägger ifrån sig sin väska och ber mig titta i den. Och i ligger ett paket med en SÅ fin blus som jag genast hoppade i och kände mig finaste i världen (har hört att Elin var smakråd, kanske borde tacka henne?). 


Längtar fortfarande löjligt mycket till min födelsedag på torsdag, men har redan fått det finaste firandet i världen av världens finaste människor. 

Juste! Jag och Elin ägnade hela förmiddagen (blev hela dagen hehe) åt att prova baka macarons. De blev ju så goda! Och gulliga! 

Vänner, bästa vänner, bästis, escape room, fika, firande, födelsedag, glädje, kärlek, macarons, presenter, örebro,

Kommentera

Publiceras ej