Idag vaknade jag glad. Eller gladare. Senaste dagarna har varit så otroligt tunga. Egentligen senaste veckorna. Men nog om det. Var förvånansvärt pigg efter en natt med någon vaken timme pga att Adam vaknade och hade väldigt ont. Men jag började med dag med en ingefärsshot, en mandarin och en morgonpromenad. Har gett mig sjutton på att må bättre och om det är någon lite bakterie som gör mig så trött så ska zen försvinna nu. Efter min promenad lagade jag världens härligaste frukost medan jag drack en celisus och lyssnade på poddar. Så gosigt. Sen har jag läst bloggar, kollat lite med plugget och ska sätta igång dagen nu. Har livat mig själv att tänka att allt som blir gjort är bra och därför ska jag inte tvinga mig själv att göra ett visst antal av saker osv. Utan det får ta den tid det tar och allt jag gjort är bra. 



Morgon, balans, bli frisk, frukost, frukt, hallon, hälsa, kurera, pannkakor, promenad, smoothie, te, torsdag, träning, vitaminer,

Kommentera

Publiceras ej