Den här veckan är en bra vecka. Tog en promenad med Elin idag dessutom och blev bara så löjligt glad av att få umgås lite (eftersom vi absolut inte sågs i helgen, eller?). Nu ska jag bara hitta lite struktur i pluggandet. Det går bra, men skulle till exempel inte ta upp telefonen och skriva detta, men hade redan hunnit börja skriva innan jag tänkte mig för. 



Happy clappy och renoverade min light box lite igår. Juste, var det där med koncentrationen ja. Tillbaka till uppsatsen! 

Idrottslärare, Kärlek, citat, distansstudent, glad, glädje, light box, lycka, motivation, plugg, promenad, tisdag, uppsala universitet, vänner, örebro,

2 kommentarer

JUNITJEJ

24 Oct 2017 19:11

Så fin lightbox!

Svar: Åh tack! Jag älskar den!
Felicia Särnö

Sandra Rosén Dahlgren

24 Oct 2017 21:46

He he , ja det är svårt att hålla fokus ibland! Så snyggt och kul med lightbox, vill också ha en! Lycka till med pluggandet :)!

Svar: Haha verkligen! Ja, den är hur fin som helst, rekommenderar den verkligen :) tack så mycket! Kram
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej