...och jag sitter framför min uppsats. Är i ett revideringsträsk utan dess like. Skrev en sammanfattning på en bok som slutade på 1400 ord. I uppsatsen får boken behandlas i 500 ord. Har fortfarande 120 ord att få bort. Nu när jag läser det har jag ju lyckats rätt bra med revideringen men det är så galet frustrerande att lägga massa tid på att skära i en text jag från början var rätt nöjd med istället för att kunna gå vidare till nästa rubrik och behandla det materialet. Men det kommer ju det med. Bättre att få det ordentligt gjort tänker jag. I övrigt väntar mer plugg och sen jobb idag! Hoppas på en bra måndag, vilket borde ge sig självt eftersom jag sov hela dagen igår pga dödstrött.



distansstudent, distansstudier, frustration, idrottslärare, jobb, morgon, måndag, plugg, student, studier, uppsala universitet, uppsats, örebro,

Kommentera

Publiceras ej