Just nu känner jag mig extremt dagvill. Det blir ingen skillnad på mina dagar för oavsett dag jobbar och pluggar jag. Jag går ju inte till jobbet alla dagar, men oftast är det något och om inte annat så har jag en stor uppsats att skriva. Men så är det ibland. Nästa period blir lugnare. Därför ska jag idag köra igenom lite lektioner, prova ett nytt spel med två av klasserna och sen ska jag hem och plugga, förhoppningsvis ta en promenad och kramas med Adam. Hoppas det blir en fin onsdag. 




Såhär ser många av mina kvällar ut just nu. Men när sambon är på träning är det lika väl att jag pluggar. Och jag hade ju kunnat haft det way worse så att säga. 

Jobb, balans, distansstudier, hälsa, idrottslärare, livspussel, livsstil, plugg, student, studier, uppsala universitet, vardag, örebro,

Kommentera

Publiceras ej