Denna veckan är det höstlov och det är den skönaste tanken jag någonsin tänkt typ. För som lärare har man ju mer eller mindre höstlov själv också. Så den här veckan ska jag vila. Jag ska göra klart min uppsats (inte allt för mycket kvar) och vila. Och fy vad det ska bli skönt. Sen ska jag pussa på sambon, hänga med Elin och göra massa mysiga saker. Redan idag har vi (jag och Elin) som plan att åka och shoppa. Ska bli så kul faktiskt! Men först ska jag upp nu och iväg och träna med Adam. 

I helgen var vi iväg till min lillebror och fick bilen lagad. Som tack städade vi hans hus (kan inte ens förklara hur stökigt det var) plus att vi fick träffa pappa och farmor och farfar lite. Mysig helg men så skönt att vara hemma! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mysig middag lagad av lillebror innan vi åkte och bowlade. När vi åkte från Fabian snöade det och när vi närmade oss Örebro såg det ut som ovan, blå himmel och flera grader varmare. Och så lite kvällsfika! 
Uppsala universitet, bowla, bowling, distansstudent, glädje, helgen, höstlov, idrottslärare, kärlek, lärare, morgon, måndag, plugg, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej