Idag har jag försökt ha en snäll-dag mot mig själv. Varit trött hela helgen och varit ganska hård på mig själv angående det. Därför är jag idag lite snällare. Och trots att jag fått precis det som krävs och mer därtill gjort hittills så känns det fortfarande trögt. Men jag försöker. Så jag såg några föreläsningar, var till sjukgymnasten, lagade snäll lunch, gjorde lite ingefära- och citronvatten för stt försöka hota bort den här förkylningen jag känner av, och kramades lite med Adam innan jag åkte hemifrån. Nu ska jag få det sista gjort på jobbet och sen hoppas jag på en lugn kväll även fast den förmodligen innehåller både plugg och jobb plus att vi ska handla och laga matlådor. Får andas lugnt bara så ska det nog gå bra. 



Provade ett av de nya teerna jag fick hem. Så gott! Och så fina små budskap på lapparna till tepåsen. Ytterligare en akt av snällhet mot mig själv idag. 

Snäll, distansstudent, försiktig, hälsa, idrottslärare, jobb, jobbiga dagar, kärlek, ledsen, plugg, stress, studier, trött, välmående,

1 kommentarer

Isabell Hedberg

02 Oct 2017 19:04

Så viktigt att ta hand om sig själv ibland och mysa på :D
Hoppas du får en fin kväll :)
Kram!

Svar: Ja jag tror du har helt rätt! Tack detsamma :) kam!
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej