Har haft fullt upp sedan förra veckan. Vet inte riktigt med vad egentligen, men ändå så försvinner all tid och helt plötsligt är alla de där sakerna förbi. I helgen var jag iallafall iväg till hålan jag kommer ifrån för att överraska en av mina närmaste barndomsvänner med en babyshower. Det blev SÅ lyckat. Vi hade så galet roligt och trevligt, skrattade så jag hade ont i hela kroppen. Sen var vi kvar hos lillebror hela helgen och fick dessutom bilen lagad (igen). Så himla tacksamt. Och himla fin helg. Men med en så intensiv helg där jag inte ens hann hem efter jobbet i fredags så är jag helt slut nu. Hade behövt en extra helg bara för stt få vara hemma och landa lite. Men så är det. Nu ska jag fortsätta jobbet och förbereda skridskor som är på gång denna veckan, så roligt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så galet fint ordnat av Jossan som vi var hos också! Älskar att vi fick ihop allt! 
babyshower, flicka, helgen, kärlek, livet, vardag, vila, vänner, vänskap, Örebro, äventyr, överraskning,

Kommentera

Publiceras ej